CPMA 1.22, c’est okay !
* Sortie attendue de la version 1.22 de CPMA (Liste des changementsadd: bots use \nick
add: rat bot (finally :P)
add: callvote armordecay, vote_allow_armordecay (CA/DA/CTFS)
add: callvote gameplay alias for callvote promode
add: ch_customLoc (default 1)
Use custom locations for a map if possible loc files are locs/map.cfg, and must have a « v2 » header. Different to OSP: can only replace existing locations
add: /ff for demos (‘>’ does /ff 30 – handy for skipping pauses)
add: g_smoothclients (0|1, default 0)
Very annoying to have to do this… cg_smoothclients 1 (especially with timenudge) is the main cause of misleading enemy positions (and the whole « shooting behind people to hit them » whine). Although we disable it on the client by default, pollution from baseq3 often enables it again without players noticing.
chg: RL self-damage is back down to 50%
Now always split *at least* half H rather than half H half A but still regardless of armour type i.e. a 100/0 player takes 50H total damage a 100/200 player takes 25H *and* 25A total damage
chg: RL self-damage even split is only for CPM and CQ3
chg: drag isn’t applied during knockback
Means you get a few ms of « unlimited boost » on rocket runs to help close the gap better when chasing, then drag kicks in as normal to avoid « rj+permabunny » FC stupidity
chg: FFA doesn’t use backpacks
They penalise newbs for picking up weapons in the wrong order
chg: maxpacketsmin upper limit raised to 60
chg: maxpacketsmax lower limit raised to 60
chg: maxpacketsmin/maxpacketsmax not changed by modes
chg: server_promode renamed to server_gameplay (default « CPM »)
chg: vote_allow_promode renamed to vote_allow_gameplay
(default « », behaves like server_availmodes)
chg: removed Q1+Q2 armour systems
chg: shards are 2 in CPM1.0 armour system
chg: PG pickup has 40 ammo
chg: default MH behaviour for CTF is simplemega 0
fix: FC time included pauses)
Téléchargez la version complète ou l’upgrade. Et pour ceux qui ne sont pas familiers de ce mod et qui voudraient s’y frotter, voici un guide illustré sur esreality et un autre en français sur cpm-fr.
* Une LAN en vue ? Quoi de mieux qu’une partie de qockey pour bien rigoler, la version beta 2 vient justement de sortir, top délire.
* Idem pour la version v1.91 du mod « réaliste » navy seals: covert operations.
News d'avant: SAVAGE CTF – semaine 2
News d'après: It’s done real soon
sq
t’étouffe pas non plus
le cpma ? c’est quoi ?
c est la full ET l’upgrade
Et pour ceux qui ne sont pas familiers de ce mod et qui voudraient s’y frotter, voici un guide illustré sur cpm-fr.
Juste une précision sur l’article CPM(A) d’ESReality : Il est souvent dit que le plasma est une arme de chie. C’était exact avec la version 1.1, mais c’est faux depuis la 1.2x , le plasma étant devenu une arme beaucoup plus puissante.
purée le titre de la news :>
c pour qockey :x
c bon soixante, on sait que c nul le cpma, ca sert a rien d’essayer de le defendre…
okay ! ca l’fay ! tayribleman ayficace.
Dans le message de gommer, il fallait lire « je sais qu’en cpma, je suis nul, ca sert à rien de le défendre ».
Nos lecteurs initiés auront rectifié d’eux même.
Dans le message de soixante, il fallait lire « Votre lecteur initié aura rectifié de lui-même ».
Nos trolleurs initiés auront rectifiés d’eux même.
les trolleurs inities n’ont rien a corriger pour mon post =)